Cuvinte dulci

love-iubire-iubiti-dragoste-viata-life-timp-doi

Suflă vântul uşor, soarele apune,
Sub cerul arzător, încet îi spune
Cuvinte dulci, ce răsună cristalin,
Iubitei sale, dragul Cătălin.

Ea-l priveşte cu ochii-i albaştri,
Mai frumoşi ca acei aştri,
Ce din cer martori sunt
Ai destinului lor crunt.

Băiatul însă-i promite şi se jură:
"Voi trece peste a oamenilor ură,
Şi-n faţă a mii de stele,
Te-oi face stăpâna inimi mele.

Vei fi a mea, iar eu al tau."
Şi-o cuprinse cu o mână de brâu;
Iar fata i se lăsă uşor,
Pâşind pe-al nouălea norişor.


Stevie B.-Because I love you


PS: pentru mai multe postari, va astept si pe Cafea de dimineata

87 comentarii:

Agentii imobiliare spunea...

frumoase versuri! si optimiste.

Masini de vanzare spunea...

Vei fi a mea,..Voi fi al tauu:X:X!!Ce frumos8->

Mobilier la comanda spunea...

Si imaginea si versurile imi plac :D

Leasing auto spunea...

Frumoasa poezia..iar melodia..of..cate amintiri..

Masina de spalat spunea...

atat de frumos .... :X:X:X

Invitatie nunta spunea...

Ce placutt:XX:

Magazine online spunea...

Foarte frumos, felicitari ;)

Oferte revelion spunea...

Ce versuri frumoasee:X

Aparat aer conditionat spunea...

ce frumos...imi place mult de tot!

Inchiriere masini spunea...

Foarte frumoase sunt versurile...:)

Scutere de vanzare spunea...

:) ....sunt extrem de frumoase versurile ,pacat ca nu mai avem baieti sa le recite..

Vanzari apartamente spunea...

Imi place tare mult imaginea ;)

Agentie de turism spunea...

imi place totul la acest articol!

Vanzari auto spunea...

Este din Calin file de poveste?

Telefoane mobile spunea...

Foarte frumos..!!Imi place foarte mult:)

Produse cosmetice spunea...

Imi place poezia si poza se potriveste :D

Decoratiuni interioare spunea...

like like like!:)

Spatii comerciale spunea...

Like it:D

Bijuterii aur spunea...

Felicitari ;)

Masaj erotic spunea...

foarte frumoasa...imi place iar melodia este fenomenala:X:X:X:X

Proiecte de case spunea...

Frumoasa imaginea...cat si versurile :)

Case din lemn spunea...

soapte de maor:X..foarte frumos!

Echipamente spunea...

Nu se mai poate asculta melodia:(?

Panou solar spunea...

Ce frumoasa este imaginea!

Usi exterior spunea...

Deci cat de frumoasa e aceasta melodie..Doamne..superba...si versurile la fel..:D

Fotografii nunta spunea...

superba melodia :D:D:D:D

Ceasuri de mana spunea...

o poezie de suflet..o poezie superba!

Cadou spunea...

Sunt tare bune cuvintele dulci :)

Contabil spunea...

frumoase versurile!

Scoala soferi spunea...

Foarte frumos!!Bravo;)

Supraveghere video spunea...

Este o imagine tare romantica ;)

Scaune spunea...

Foarte dragut;;):">:x

Parfumuri online spunea...

Wow...superba imaginea :d se potriveste foarte bine cu versurile

Tratamente naturiste spunea...

Frumoase cuvintele..:) si melodia!:)

Vanzari garsoniere spunea...

iubire...dragoste..:X:X

Tigle metalice spunea...

Chiar ca destinul asta al fiecaruia e tare crunt..:| nu te lasa un moment sa fii fericit fara sa te tranteasca la pamant..

Vile de vanzare spunea...

Imi place melodia, multumesc pentru recomandare!

Geamuri termopan spunea...

ce frumos! felicitari!

Dezmembrari auto spunea...

Superba imaginea cat si versurile. Felicitari!

Terenuri de vanzare spunea...

Frumoasa povestea celor 2..:)

Cazare Brasov spunea...

Ce frumos suna...Şi-n faţă a mii de stele,Te-oi face stăpâna inimi mele...

Jucarii copii spunea...

stapana a inimii..:) nu prea mai exista asa ceva...

Pensiuni Busteni spunea...

dragute vrsurile

Cazare Sinaia spunea...

Superba!! mi-a placut enorm, in special penultima strofa. Felicitari!

Ferestre termopan spunea...

Mi-au placut versurile, very nice ;)

Rca ieftin spunea...

Imi place incheierea.!:)

Spalatorie auto spunea...

Foarte frumoasa! felicitari! E creatie personala sau preluata?

Vopsitorie auto spunea...

Frumos..mi a placut sa o citesc!:)

Servicii contabilitate spunea...

este foarte frumos sa auzi vorbe frumoase si declaratii de la persoana iubita

Telefoane de vanzare spunea...

As auzii zilnic lucrurile astea si nu m as plictisii!

Filmari nunti spunea...

sunt piese frumoase :)

Canapele extensibile spunea...

Cateodata ai nevoie doar de o vorba buna..rezolva multe!!

Masaj anticelulitic spunea...

in unele momente o vorba buna te ajuta mai ales daca e de la persoana potrivita

Implant dentar spunea...

Este foarte important sa ai pe cineva langa tine...te ajuta mult!

Imbracaminte online spunea...

Poza este geniala iar poezia... si mai si :D

Faianta spunea...

Ce romantica este poza

Radio online spunea...

Romantismul din pacate nu mai exista in ziua de azi..:(

Tratamente cosmetice spunea...

vorbele dulci sunt ca o alinare mai ales daca le primesti in momentele grele

Carti online spunea...

Vorba dulce mult aduce..:)

Cabinet stomatologic spunea...

Mi as fii dorit sa aud si eu o poezie de dragoste compusa pentru mine..acum primesc doar SMS uri copiate de pe net care ma enerveaza mai rau decat sa imi placa..:)

Hosting gratis spunea...

Sunt tare dulci :P

Silicoane spunea...

e atat de frumos cand auzi cuvinte dulci :X

Masini de inchiriat spunea...

Poza este pe masura poeziei :) Superb!! Felicitari pt realizarea ta :)

Pensiuni Sinaia spunea...

Poza inspira foarte multa dragoste, fericire.. Cuvintele dulci fac foarte bine sufletului nostru ! :)

Idei de afaceri spunea...

Imi plac cuvintele dulci

Produse bio spunea...

poza zici ca e desprinsa din acele povesti de dragoste la care viseaza toate fetele....interesanta si poezia,bravo

Pastile slabit spunea...

cuvintele dulci intotdeauna ne insenineaza ziua si ne umple sufletul de fericire

Lenjerie intima spunea...

Foarte frumos :)

Proiecte de case spunea...

Cuvintele dulci ne alina intotdeauna sufletul, ne bucura inima si ne insenineaza inima :) din pacate sunt pe cale de disparitie ;))

Anunturi auto spunea...

aceasta este creatia mea preferata:D

Dame de companie spunea...

imi place la nebunie poza...pare desprinsa din povesti,frumoasa si poezia

Canapele piele spunea...

foarte frumoasa poza,versurile...

Auto secondhand spunea...

o poezie superba din toate punctele!

Transport agabaritic spunea...

Imi place foarte mult poezia. si poza :D melodia din pacate nu merge aici dar e superba oricum :D

Cursuri inot spunea...

Mi a placut extrem de mult sa o citesc!:)

Unghii cu gel spunea...

In orice moment este bine sa auzi sau sa spui cuvinte dulci . Fac foarte bine sufletului :)

Transport marfa spunea...

Imi place foarte mult cum scrii!

Revelion restaurant spunea...

de am auzi in fiecare zi cuvinte dulci ce bine ar fi :X

Masaj erotic Bucuresti spunea...

:) O vorba dulce face foarte bine oricui!

Cazare revelion spunea...

imi plac poeziile tale sunt foarte dragute

Chat online spunea...

Foarte interesanta poezia! un cuvant poate schimba multe..

Design site spunea...

Foarte frumoasa poezia si melodia relaxanta si poza care exprima atat de multe.. Un cuvant poate schimba foarte multe in viata cuiva, fie ca e bazat pe ceva real sau ceva banal :)

Aer conditionat mobil spunea...

Imi place foarte mult cum scrii!

Xxx spunea...

o poezie superba care te atinge la corason fara sa vrei...iar melodia foarte foarte linistitoare

Sex shop spunea...

Frumoasa poezia!:) mi a placut tare mult..

Xxx spunea...

ahhh cuvinte dulci...frumoasa poezia,esti talentata

Cazare Sibiu spunea...

foarte frumoasa si romantica poezia! felicitari!

Trimiteți un comentariu